شنبه، 15 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » شهری »  در مقابله با حوادث از ژاپن جلوتریم

رئیس شورای شهرستان تهران:

 در مقابله با حوادث از ژاپن جلوتریم

کد خبر: 1240

رئیس شورای اسلامی شهرستان تهران با اشاره به اینکه در حادثه سیل امامزاده داوود، همه دست اندرکاران با احساس تکلیف و کمک سریع به مردم پای کار آمدند، گفت: بیش از ۳۳۰ میلیارد تومان خسارت ناشی از سیل در امام‌زاده داوود بود.

رخدادشهر: یازدهمین جلسه شورای اسلامی شهرستان تهران با حضور احمد صادقی ریاست شورای شهرستان تهران، علیرضا نادعلی عضو شورای شهرستان، بخشدار و رئیس شورای بخش کن به منظور بررسی خسارات وارده به تاسیسات عمومی و املاک مردم برگزار شد.

 

 احمد صادقی در این جلسه گفت: ما کشور حادثه خیزی هستیم ولی به سمت پیشگیری و آماده‌سازی نمی‌رویم. ما در حوزه مقابله با بحران و حوادث خیلی قوی عمل می‌کنیم در بحث مقابله با حوادث از ژاپن جلوتر هستیم و معمولا در ابتدا یک رضایت نسبی هم بوجود می‌آید.

 

فارس نوشت، او تاکید کرد: آنچه اهمیت دارد، برگشت سریع‌تر به زندگی عادی، جبران و ترمیم خسارات وارده است که معمولا عملکرد خوبی در این خصوص نداریم. در سیل اخیر امام زاده داوود آنچه که مسلم است جبران خسارات خارج از توان روستائیان است و اگر اقدامات به موقع انجام نشود، میزان خسارت‌ها افزایش می‌یابد و بخش زیادی از باغات بخش کن از بین می‌رود.

 

 صادقی افزود: با توجه به برآوردهای اولیه، بیش از ۳۳۰ میلیارد تومان خسارت به بار آمده که لازم است با همکاری جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، استانداری، فرمانداری و دیگر دستگاه‌های متولی جبران شود. البته در بخش مقابله با این حادثه، شهرداری قبل از تمام دستگاه‌ها اقدامات خود را آغاز کرد.

 

انتهای پیام/

دسته بندی: شهری
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید